//Zyhah Baharin




mereka VVIP dalam hidup saya :)
Monday, December 19, 2011 ? 0 Spongebob ?


okayy , untuk pengetahuan hampa hampa sekalian ,
next week , bersamaan 26 disember 2011 , ISNIN ,
saya akan berpindah ke PERAK
dan akan meninggalkan PULAU PINANG
sesungguhnyaa saya sangat sangat sayang untuk meninggalkan mereka .
sahabat tersayang
sahabat dari KECIL hingga BESAR :)
semua nih tulus dari hati aku :)



okayy gambar nih masa hantar "mak mak " kami sekalian ke rombongan luar negara :)
maksud saya pagi tdy la .
muka saya nampak pucat dan teruk kan .
sebab tahan sakit perut akibat pagi pagi makan nasi lemak .
gila bapak punyaa laa pedasss .
huhu .
okayy , bout them dan pesanan untuk wardah dan inaz

for wardah : kawan , aku sayang hang . tersangat sangat sayang . 
aku tao aku bukan kawan yang boleh menyenangkan hati hang utk 24 jam .
tapi aku cuba jadi kawan yang terbaik untuk hang .

jaga diri sayang ,
tamao"buas" macam dulu lagi nahh .
dulu kecik lagi tapa laa :)
la ni hang da besaaqq da :)
aku simpan keychain DOMO yang hang bg untuk aku dan inaz .
aku ta lupa suma yang bg untuk aku .
aku hargai .
thanks sbb ada waktu aku susa dan senang dari kecik sampai la aku da selesai SPM ,
and hope persahabatan kita takan terhenti lepas aku pindahh :)
dapat keputusan PMR jangan lupa gtaw aku okayy ?
thanks untuk segalanya kawan . susah senang kita aku takan lupakan .
aku mitak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki sepanjang persahabatan kita :)
jangan lupa aku okayy :)
aku sayang hang sangat sangat !

for inaz : makcikk ! sumpah aku syg hang .
hang dah macam kakak aku taoo ,
mak pongg dah mcm mak akuu :)
aku teringat saat last aku tdoq kat umah hang .
hang tao ta pasepa aku ta bg hang tdoq ?
sbb nanti aku dah pindah tatao bila boleh dengar sora hang .
aku rinduh masa hang meluahkan perasaan .
aku dengarr , aku bg pendapat .
smlm la saat paling best .
aku na teriak masa tuhh ,
tapi aku tahan .
hehe , pandai kan aku cover ? :)
keychain KUCING aku buh kat kunci moto n rumah aku .
thanks sbb selalu ada bila aku perlu .
thanks untuk segalanyaa weh .
aku tao pas ni mesti aku rindu saat hang , aku and wardah bersama .
naik bas rapid sama2 .
wardah selalu buli kena bayar tiket .
bila dia bayar kita dapat diskaun .
bes kan ? 
hee , untung bawak dia .
bila lagi kita na kuar sama2 ?
hang , aku , wardah .
tadi aku hantar hang kat bas sebelum hang balik sp,
aku bawak moto tuhh aku na nangis taw .
tapi aku cepat cpat blah sbb tamao hang nampak .
hang jaga diri tao .
aku tadak ni jangan selalu merayau .
hehe .
aku mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki salah silap aku sepanjang persahabatan kita .
aku sayang hang sangat sangat :)

p/s : kebetulan hari ni jugak aku dapat taw aku ada penyakit dan mungkin kena jumpa pakar .
tolong doakan agar aku sihat sentiasa :)




Thanks for reading buddies :)




Older PostNewer Post