//Zyhah Baharin




periscope masuk hidung ? OMH !
Tuesday, January 10, 2012 ? 0 Spongebob ?

hayy world , okayy saya bosan .
bosan menghadap ubat ,
bosan menghadap wad ,
bosan tersangat sangat even aku dok dalam office "kak cik" kat HKL ,
dia kerja kat HKL , 
aku ikot dia pongg sebab sentiasa kena "FOLLOW UP"
jumpa doktor hensem .
nasib baik hensem ,
kalau tak jangan harap aku keluar masuk hospital .
HAHA .

okayy , actually 10/1/2012 bersamaan hari selasa ,
aku ada appointment dengan doktor hensem ituu .
bangun pukul 5.30 pagi sebab terlampau excited .
HAHA ,
padahal masa tuhh kak cik dah cakap yang doktor handle aku tuhh ,
doktor PEREMPUAN .

so pukul 6.15 gerak dari rumah kak cik .
awal gila kan ?
korang nyenyak tidur aku pagi-pagi dah melawat hospital .
HAHA ,
bukan apa laa , sebab abg ein merangkap suami kepada kak cik 
ada seminar dekat office dia .
so gerak la awal kan .

next , sampai terus pergi "breakfast" kat medan selera ,
siap ada penyanyi woii !
HAHA .
aku cakap la kat kak cik aku suruh dia teman aku masuk sekali masa kena check nanti .
tapi dia cakap "adik kena masuk sendiri , tak boleh masuk dua , kak cik tunggu luar "
aku pun dengan hampanya menjawab " yalaaa " sambil buad muka sedih .
huhu , actually aku agak penakut jugak laa dengan doktor doktor nihh .
tapi aku kuatkan hati .
"ALL IS WELL"

9.00 pg jalan kaki pergi ENT clinic ,
masa tuhh ,
"dup dap , dup dap " YA ALLAH , kuatkan lahh hati akuu .
seriously takut gilerrr babeng bhaii ,
aku pergi check pun terpaksa .
huhu .

okay , sampai sampai jerr , kak cik ambil number untuk aku kat member dia .
so kejap jela tunggu .
NURUL NAZIHAH ! nurse tuhh panggil aku .
aku pun terkedek-kedek laa masuk bilik number 7 .
masok masok ada dua doktor .
sorang lelaki , sorang perempuan .
aku ingatkan aku dapat doktor perempuan tuhh .
last last doktor laki .
giler hensemm wehh !
nasib baik cina , kalau melayu aku dah rembat dah .
HAHA .
tamak giler .
cukup sorang dah la zyhah hoyy !

okay , dia check , check dan check .
aku pun citer citer dan terus citer .
last last dia cakap ,
"cik kena datang lagi , follow up setelusnya ,tapi nanti you datang idung you kitaolang kasi masuk itu periscope laa , okay ? " aku ajuk jee nihh .
HAHA , tala , dia speaking bi oo , aku malas nak speaking , tak pandai laa .
so aku just translate . HEE
dengan muka terkejut akuu , doktor tuhh cakap ,
"are you okay miss ? don't worry "
aku dok terbayang dahh periscope masok hidung ? 
OMH ! gila semuanyaa 
haha , last last baru aku tahu yang doktor cuma masukkan 
"kamera yang kecil" aku tatao apa itu ,
buta perubatan . HAHA .



yaa , idung aku yang comey lotey nihh selalu berdarah ,
almost every month
tapi kenyataan yang aku tak boleh terima ,
hidung aku yang comey lotey nihh kena masuk periscope ?
ohhh NO ! HAHA 
 
tapii harus laa sebab nak tahu aku nihh sakit jenis apa kan .
so kena laa mai follow up nanti .
seriously aku lagi takut .
tapi kalau doktor cina tadi yang tolong sumbat periscope dalam hidung aku takpa laa .
HAHA .

p/s : OMH (oh mak hang ) HAHA , tolong doakan aku sihat sentiasa . i wish he could be here when i need him :)




Thanks for reading buddies :)




Older PostNewer Post