//Zyhah Baharin




dear buddies .
Thursday, May 24, 2012 ? 0 Spongebob ?

dear buddies :(

Summer1_large
*bukan takmao letak pix kita . tapi terlalu banyakk :3 so aku just kisahkan je aehh :)


ohhhh rindunyaa aku kat ampaaa . rindu "time" kitaa rehat sama sama .
lepak sama sama . "study" sama sama . kutuk orang pon sama sama . *opssss :D
kita kenal "since" sekolah kebangsaan . ingat tak ingat tak ? 
tapi tapi "time" sekolah kebangsaan kita tidak terlalu rapat macam "time" sekolah 
menengah .kan kan kan ? just kawan kawan gitu gitu kann .
form one , aku macam orang vangang sebab banyak buad salah .
especially to mira , salimi , anis , alya , and more . masa tuhh yaaa , otak budak budak lagi.
banyak nak memberontakk . banyak nak menjadi gangster . HARHAR .
akuu mintakk maaf :(  okayy past is past .
so move forward .


Alhamdulillah , hubungan persahabatan kita sikit pon tak terjejas .
naik tingkatan dua , ada dua orang budak baru yang masuk kelas kitaa .
akuu terujaa . HAHA . seorang yang agak ayu permulaan tapi realitinyaa dia terlalu ganas.weeeeeeee~
seorang lagi permulaannya ganas tapi realitinyaa ayu nak mampoihh . HARHAR .
yangg ayuu mula mula tuhh afifah . then yang ganas mula mula tuh jannah .
aku orang pertama yang tegoq hampaa . betoi dakk ? :/
jenis mukaa tak malu gilaa . HAHA . relex laaa , aku nak kawan . bukan nak buat musuh . opsss :P
jannah cakap aku orang pertama yang panggil dia JAN . hewhew . bangga cheq :D
akhirnyaa kita bersahabat bersama sampai sekarang walaupun afifah pindah sekolah sains masa form 4 .
jannah pulakk masuk kelas sains tulen and aku kelas perakaunan .
dapat tawaran teknik tapi aku tolak mentah mentah gara gara takmao jadi anak derhaka .
huahuahuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa .
alhamdulillah walaupun berasingan kita tetap contact lagii :)

Tumblr_m4iilozt7q1r7ekypo1_500_large

naik tingkatan tigaa , aku kena turun kelas sebelum PMR sebab result up2 macam haremmmmmmmmmmm :/
aummmmmmmm , then masa tuh aku kenal sorang minah kl yang baru tukar sekolah .
actually beranak je kat kl tapi dok penang . but pekat kl dia piauu sangat . HAHA . 
masa dia baru masuk ramai orang kutuk dia . kadang kadang kesian gakk dia .
orang kutuk pon sebab dia cakap kl . ehh salahkahh ? padahal since kecik mom and dad dia memang cakap kl . so aku rasa tak salah kot .maybe orang dengki . kan sayang ? HEWHEW :3
dia baik kodd , selalu lepak nan dia . sebab rumah kami dekad sangat . rumah dia besaq woooo :D
mom and dad dia pon sporting . syiokk habessssssssssssssssss .
okay nur farrah fatheen , saya nurul nazihah bahagia mengenali awak :)

naik tingkatan empat , masuk kelas perakaunan , aku macam orang gilaa sebab tak relaaaaaaaaaaaaaaaaaa .
yelahhh belajar pon math , add math , akaun , ekonomi . otak aku tak pandai nak kira kira lebih dari 123 .
HAHA . so big thanks to mira , khairul husna , shuhada , farhana , nazreen , shahirah , and others sebab banyak tolong aku . banyak terangkan kat aku apa yang aku tak paham sampai aku paham .
belajar sama sama . rehat sama sama . lepak sama sama . lepas semua dapat lesen motor ,kita banyak merempit . ye dokk ? HAHA . paling best , kita p baling rumah izzati . 
lenguh bontot aku bawak khairul husna . okay sebenarnya dia takot bawak moto jauh jauh .HARHAR .
kita kekal bersahabat sampai tingkatan lima , dan sehingga sekarang . kita ada minat yang sama ,
rasa yang sama . kita ohsemmmmm kan . aummmmmmmmmm :3
photography ? yaaa , kita memang gila benda alah tuhh kann ? HAHA .
hmmmmmmmmmmmmmm .

Tumblr_m441condxa1qaobbko1_500_large

seriously , rindu ampa sangat sangat .
farrah dah masuk UNISEL . khairul husna , shuhada , farhana , shahirah , syifa dalam perjalanan nak masuk matrik .afifah dalam perjalanan nak masuk uia . dia amek asasi woooooo . otak gempak bole laa . kalau aku memang tak jalan la beb . HAHA . jannah pulak masuk kolej islam perak .okayy makcik nihh larikk bidang .
dia amek perbankann . woyyy ! patutnyaa aku yang amek lahh . HAHA .
mira pulak masuk perdatech . nazreen masuk errrrr dia cakap oxford . okayy aku taw hang tipuu . HAHA .
nazreen masuk kptm . maybe . and aku , uitm sudah memanggil . alhamdulillah .
rindu sangat kenangan sekolahh . tetiba teringat kat afif . dia selalu belanja aku makan . HAHA .
paling best pau dia chicken chop sampai bape ratus tahh . padahal aku , khairul husna , shuhada , mira , nazreen je yang makan . bukan mahal , tapi kami order banyak banyak . balik rumah semua macam ulaq :P
then ezul afif . dia baik dengan aku . selalu tolong . selalu support . selalu bagi nasihat . selalu ajak aku lepak .
selalu belanja . selalu beleter . HAHA . ezul akan sambung ke unikl . salimi and anis ? 
salimi tunggu rayuan uitm . dia cakap kalau tak dapat dia p kptm . dia baik , suka muah muah kami . HAHA .
anis ? dia akan menyambung pengajian . InsyaALLAH . aku selalu doakan dia akan mendapat pilihan yang terbaik and yang dia minat . nursing weyyy =.= comeyy hang pakai baju nurse !




okay dear dear , please take care . good luck . hope you get what you want in your life :)
genggamkan diploma , genggamkan ijazah , genggamkan master , genggamkan phd .
HARHAR tinggi weyy dulu harapan kitaa . bajet je tapi malas nak belajar .
HAHA . hape hape pon good luckk :)
sayang ampaa ! 






p/s : sorry kalau ada yang rapat saya tertinggal kisahkan . terlalu panjang . dah ingat nanti aku buat entri baru . HARHAR :D




Thanks for reading buddies :)




Older PostNewer Post