//Zyhah Baharin




hidung berdarah ? :3
Wednesday, December 5, 2012 ? 0 Spongebob ?


err , entri hidung berdarah . tetiba terdetik dekat kepala and hati nak buat entri nihh :DD 
bagi aku , hidung berdarah itu perkara biasa . sebab aku dah selalu alami perkara nih . sakit ? sebenarnya tak . tapi disebabkan bau darah yang hanyir , tuh yang buat aku pening kepala -.-

aku alami hidung berdarah start darjah 5 . maybe . aku lupa sebab dah lama sangat . buat check up bagai . seriously penat dan tak suka semua nih . jarum ? aku dah terbiasa dengan keadaan jarum kat badan aku -.-
keadaan aku paling teruk , awal tahun nih . terpaksa jumpa pakar . pergi sana sini . okayy , terlebih penat . and aku tak suka ubat . ubat tuh apa ? HAHA . okay , takmao amek taw -.-

pernah sekali , hidung aku berdarah sampai habis satu kotak tisu . awesome kan ? hahaha . aku syak resdung jeh sebab aku alahan . tak sempat habis appointment dengan doktor hensem tuh sebab aku dah sambung belajar . sebenarnya banyak lagi step aku kena buat . sebab tuh kena jumpa doktor hensem lagi comel gituu . haha . but dengan keadaan aku belajar terlalu jauh , so aku terpaksa lupakan . satu step lagi aku akan tahu ape penyakit aku kalau aku follow appointment tuh . tapi keadaan tak mengizinkan :|

mahu tak mahu , aku postpone lah dulu . tiap-tiap hari makan ubat . *padahal aku selalu skip. HAHA . bila tak follow appointment, seriously rasa sakit tuh memang ada . sampai iwan perasan aku selalu sesak nafas . sebenarnya memang sakit . kita kena pandai kawal situasi . kalau boleh aku nak meraung . tapi taknak dia risau . so aku pretend aku okayy ! takkan aku keluar dengan dia tapi buat dia sedih pulak . tuh bukan aku . hope dia tak baca entri nih . HAHA .depan fikah pun sama . even dia duduk sebelah katil aku pun , dia tak perasan aku sakit dada . nak kata asma ? itu dulu punya citaa okayy :)

actually banyak punca dia . aku google pasal benda nih . masalah aku bukan serious rasanya . sebab aku tengok google , takde laa effect sampai maut :) alhamdulillah . tapi kalau dah ajal , tak boleh lari kan . huhu . so aku pesan , sesape yang kerap hidung berdarah tuh elok lah cepat cepat pergi check up and buat appointment dengan doktor . jangan melarat . kalau boleh follow appointment tuh , follow lahh . jangan bertangguh okayy :)

*takde motif . tapi nak tunjuk aku rindu kat bear pink . gini la aku pelok dia . HAHA .

lame tak update lepas nih . sebab balik perak . then 13 dah balik arau . so bye bye :)








Thanks for reading buddies :)




Older PostNewer Post